Post by linscissofoborg on Feb 18, 2022 13:38:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändliga primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Carrom Pool: Disc Game 2022 version ▞▞▞
Trevligt.. Men något saknas... Som dator vs spelare och dina annonser är så tråkiga
Helt falskt, alltid problem när man vinner Time.
Jag trivs väldigt bra.. Men reklam är det äckligaste problemet.. Efter varje match måste man se reklam..
Det är ett superspel men efter varje match kommer det en reklam så jag gillade det inte men det här håller mig borta från spänningar och får sinnet att slappna av
Bra spel men fullt av reklam
Bra men automatiskt mynt 🪙 avdraget är irriterande.....varför mynt automatiskt avdraget???
Vänligen öppna min carrom pool mitt spel öppnas inte när jag laddar ner en ny uppdatering spelet stängs automatiskt, se den här situationen och gör något arbete tack 😭😭😭😭😭
Super 😘😘 du ser ut som en stor pojke och 4 5 du ser ut som en bra 👍
bra 3d-bild med smidigt spelande
Jag gillar det här mycket. Den här är verkligen gjord. Det känns verkligen som carambole. Bra spel. Det är inget fel på det här spelet. Jag gillar det här spelet väldigt mycket.
stor tidsmördare. och jag menar fantastisk tidsdödare.
Gå ombord mycket halare, mer av en utmaning, bra spel!
Miniclip, jag gillar din men jag gillar inte annonser
Efter den senaste uppdateringen är problemet att om motståndarens boll inte ses puckad utan imaginär, puckas den och han får ett annat skott men det är inte möjligt att lösa detta problem.
Jag kommer att ge dig 5 stjärnor men jag ger två eftersom det är för många annonser efter varje match som förstör allt intresse hos personen 😠 så efter en match avslutade jag spelet
Kan någon förklara poängsystemet? Jag hade 4081 mynt innan matchen och vann en 400 poängs match...Jag borde ha fått 400 poäng och totalt skulle bli 4481 poäng...men summan kom ut som 4281 poäng... Detta har pågått ett tag nu. .men andra saker är bra...
Carrom Pool: Disc Game Sport zobx
Carrom Pool: Disc Game Športové hry cqcp
När man spelar match med kompisar får man inget carrom-pass, det här är fel, det fanns inte där innan.
Nu en dag inte bra för mycket annonser och plötsligt spel har slutat och motsatt spelare vinner
Spelet är ossum..men det visar varje match efter en reklam..jag hatar det!!
När du klickar på annonsen stängs spelet och spelet startar från första
När jag spelar Mumbai Arena spelar pojkarna på toppnivå med mig. Varför skulle det vara så? Dessutom får mina anfallare inga uppdateringar. Varför?
BH spel. Rekommenderas.
Carrom Pool: Disc Game İdman orj
kuuuul
Det är ett mycket bra spel men du bör lägga till mikrofon också för att prata med motståndare medan du spelar mikrofonen läggs inte till det är därför jag bara gav 4 stjärnor därför ber jag dig att lägga till mikrofon
Detta är inte ett bra spel dagliga anslutningsproblem, vänligen fixat det 😠
Trevligt spel men mellan annonserna är väldigt äckliga försök att stoppa att bcoz-appen slutar fungera där själv
Clash Royale Strategi ugf
Jag har inga problem men jag har problem med människor som de pratar otrevligt och skriver jag älskar dig och du är så sexig dessa jag ber dig att behålla ett alternativ som missköter sig spelare och spelare ska stängas av från att spela i 1 vecka eller bara fortsätta ett alternativ som missköter sig spelare och människor som missköter sig kommer att gå till den där papperskorgen och folk kommer att se och vara försiktiga om de missköter sig igen. Jag kommer att rapportera detta. Eller ha något som äggkastning eller skräpkastning på dem där varje spelare kommer.
Bra spel men för många annonser. Plötsligt fastnar det trots att jag har internetuppkoppling. Ge en möjlighet att rapportera kränkande användare som använder grovt språk medan de spelar. Om du får flera rapporterade fall för samma person kan du blockera dem.
det är ett ganska bra spel men jag tror att det har ett stort fel, om jag startar spelet borde de ha vit färg, men det tilldelar dem en svart färg, som om jag slår den vita, ser min motståndare att jag jag slår det svarta. Så det är rörigt. vänligen kontakta mig om du behöver mer information
Här spel är rolig och bra ger den 10 av 20
Annonser är väldigt irriterande. Störande ständigt genom hela spelet.
Spelet är så bra men annonserna är så långa kompis snälla pixla det här problemet
det här spelet är väldigt bra, men det är svårt att alla tiders eddotice ment kommer. Det här är väldigt uppstartande
Behöver uppdatera, ibland är spelaren kvar, men visas fortfarande online, nya belöningar och utmärkelser rekommenderas
Jag har sett min puck gå rakt in i fickan och genast studsa rakt ut igen, tre gånger i ett spel. Detta har hänt flera gånger i flera spel nyligen, vilket är misstänkt att det kan vara något fel med algoritmerna. Förutom mina växande suspensioner är spelet riggat, det finns inget bättre sätt att spela Carrom online period. Grafiken är utmärkt, interaktion med andra spelare bra, och tempot är bra. Spelet är grejen.
Detta är ett mycket bra spel. grafiken i detta spel är mycket realistisk
Det är en fantastisk app, jag gillar det Sala bc tor baler carram kheltam na, hala net slow hoile hetere jitas kere mc, Tore mairam paile hala mejaj ta gorom krs
Jag vill ge 5 stjärna men efter att ha vunnit varje match kommer det att läggas till